Before the Flood
S4, E22: Only Sydney, Jack, Irina, Vaughn and Nadia can save the world from the plan put into motion by Elena Derevko (Sonia Braga); the Rambaldi prophecy regarding Sydney and Nadia comes one step closer to being reality.