Before the Storm
T1, E5: Cory reveals some key details about the night Joey Campbell was murdered, allowing Preston and Ashe to zero in on the people whom they believe were involved in his death. Their list of suspects grows significantly when they realize a long-standing program in place at the Sheriff's Department may have taken some liberties in the town of Gate Station. Meanwhile, Ashe takes steps to gain control of her personal life.