Behind the Lines
Сезон 1, серия 3: Bobbie (Mindy Sterling) tries to help Wray with his audition. Bobbie hinders more than helps. Mocap-king Jerry Lansing (Nolan North) pushes pain killers on Wray. Wray feels no pain at the VIP party.