Bells 'n' Smells
S3, E5: Dessie is eager to move his family out of the Moone home, so decides to launch a new business - Boyle’s first Catholic bookshop. Liam is less convinced that this will be a ‘cash cow’ so moves on to Plan B - building them an extension in the garden. This provides a wealth of building materials for Martin who has moved into the attic and is busily renovating his new ‘penthouse’.