Below the Belt
S1, E3: When Kimberly Jernigan meets the man of her dreams in Second Life, she loses a grip on reality. Jimmy Gascon gets a rush out of flashing women on the streets. And Rick Sciara runs into trouble after performing castrations on men in his S&M sex dungeon.