My Strange Criminal Addiction
Taste of the Bizarre
Billy and Phil Roberts are in and out of jail for grinding against women in NYC subways. Debra Farinella is obsessed with angels and steals them from a local cemetery. Robert Wells is afraid of aging, but believes drinking urine is his fountain of youth.
When Kimberly Jernigan meets the man of her dreams in Second Life, she loses a grip on reality. Jimmy Gascon gets a rush out of flashing women on the streets. And Rick Sciara runs into trouble after performing castrations on men in his S&M sex dungeon.