Benjamin Franklin
S1, E1: Benjamin Franklin was a multi-talented American founding father--but he also owned slaves, frequented sex clubs and was a suspected serial killer. In this episode of our new series, maverick historian David Eisenbach uncovers little-known details of Franklin's past, shedding new light on Franklin's eccentric behaviors and how they enabled him to help save the American Revolution.