10 Things You Don't Know About
Punk-rock icon, Spoken word poet, Actor, Author and DJ Henry Rollins reveals intriguing and provocative details about some of history's most fascinating stories.
Benjamin Franklin
Benjamin Franklin was a multi-talented American founding father--but he also owned slaves, frequented sex clubs and was a suspected serial killer. In this episode of our new series, maverick historian David Eisenbach uncovers little-known details of Franklin's past, shedding new light on Franklin's eccentric behaviors and how they enabled him to help save the American Revolution.
Franklin and Eleanor Roosevelt were Washington's first couple with a New Deal. But historian and author David Eisenbach reveals that the Roosevelts' marriage was a political arrangement of epic proportions. FDR had a long-running affair with his wife's secretary, and Eleanor was a closet lesbian in love with a female news reporter.