The Roosevelts
S1, E6: Franklin and Eleanor Roosevelt were Washington's first couple with a New Deal. But historian and author David Eisenbach reveals that the Roosevelts' marriage was a political arrangement of epic proportions. FDR had a long-running affair with his wife's secretary, and Eleanor was a closet lesbian in love with a female news reporter.