Bermuda Triangle: The Secret Shipwreck
Сезон 1, серия 1: Celine and Fabien Cousteau use cutting-edge tech to hunt for a long-lost shipwreck in the Bermuda Triangle, and if their top-secret clues are right, they might uncover new evidence that explains the disappearances in this deadly and mysterious place.