Best Laid Plans
S2, E8: A downtown gas explosion sends dozens of casualties to the hospital. TC, Drew and Gwen scramble to the chaotic scene as Topher leads the team at the hospital. Meanwhile, Paul delves into his first night in surgery rotation while dealing with the unexpected arrival of his neurosurgeon father.