Сезон 3, серия 12: While working at their non-profit clinic three hours outside of Atlanta, Nic and Mina treat a patient with a failing heart VAD, forcing them to find a new battery in time to save her life. Conrad gets a call from a previous patent in crisis after being sued by Red Rock for medical expenses he can’t afford. Meanwhile, Devon’s VIP patient, Nadine, returns to the ER.