Best Laid Schemes
S2, E6: Jamie and Claire use Claire’s medical knowledge to devise a scheme to stop a wine deal which could fill the Prince’s war chest. When Claire learns Jamie has gone back on his word, the couple are met with dire consequences that will forever change their lives.