Betrayal
S1, E4: Beach’s entanglement with Foster grows more dangerous by the day. After a shocking massacre of innocents, Agent Price pressures the Ravens to track the source of WMD, a dangerous new street drug. Neckbone puts his own screws to the gang to uncover this new threat to his business.