The Oath
Beach’s entanglement with Foster grows more dangerous by the day. After a shocking massacre of innocents, Agent Price pressures the Ravens to track the source of WMD, a dangerous new street drug. Neckbone puts his own screws to the gang to uncover this new threat to his business.
Tom’s revenge against Winters risks an all-out gang war. With a fresh body on his doorstep, Neckbone gives Hammond a deadly ultimatum. Father and son vie for control of the Ravens, creating a deep gang rift. Hammond and Cole take action to replenish the pension fund, but their plans backfire.