Better With Bacon
S2, E11: In this episode, Angela Kinsey, Kel Mitchell, and Tim Chantarangsu, join Tiffani Thiessen to pronounce that everything is BETTER WITH BACON, to talk about kids' love of PASGHETTI, and to play a game of CHUG-OFF.