Beware My Cheating Bart
S23, E18: Jimbo assigns Bart to watch over his girlfriend Shauna -- and then Shauna falls in love with Bart. Meanwhile, Homer gets wrapped up in a sci-fi mystery series that finished years ago, only to have Marge blow the shocking ending for him.