Bewitched, Bothered, and Belittled
S2, E4: While continuing their quest to gather an army, King Richard discovers that he has a connection to Roberta, the beautiful warrior who volunteered to help. Galavant plays matchmaker. Madalena is invited to the Basikobitcz party – the popular girls of the kingdom – and can't wait to be accepted into their group. The party is not what she expected, and, when she returns home, Madalena discovers that she has feelings and does not like her new emotion.