Beyond us
시즌 1, 에피소드 3: Na’ima gets bad press about her spa. Baddie makes a crazy announcement on social media. Zizi and Kassim’s relationship grows, The minister begins to sense tension between them. Hanifa and Ahmadu's arguments reach its peak. Naima gets a call from her Lagos PA and is informed that she has to make a trip to Lagos. Hanifa confronts Ahmadu about secrets in their marriage.