Big Buddha Brawl
S7, E16: Tensions between Dorit and Erika continue to rock the boat. Lisa Rinna and Eileen pick a side while Lisa Vanderpump and Kyle watch in shock. Will visiting the second largest Buddha in the world cure the madness or just serve as an intermission? That question is answered at an even more shocking dinner.