Big Daddy's Little Lady
S2, E6: Blanche's father comes to Miami for a visit and has an announcement he's engaged to be married. Blanche is thrilled until she meets his fiancee who happens to be younger than herself. Meanwhile, Dorothy and Rose enter a song writing contest.