시즌 1, 에피소드 6: After agreeing to help a reviled and terminally ill financier Carter Lang (guest star Jason Alexander) repay the investors he defrauded, Franklin & Bash (Breckin Meyer and Mark-Paul Gosselaar) face an ethical thicket when he changes his mind after his diagnosis is found to be a mistake. Meanwhile, Karp and Hanna use Pindar to persuade an eccentric multimillionaire businesswoman (guest star Sarayu Rao) to hire their law firm.