Big Shot
S2, E9: The Runaways come face to face with the dark intentions of PRIDE when they enlist a dirty cop, Flores, and his lieutenant, AWOL, to bring them home. Against the wishes of the others, Alex hatches a plan to use Awol to go after PRIDE. But Awol makes his own moves. PRIDE resolves to take the kids by any means necessary. Back at the Hostel, Karolina, still dealing with the fallout from Jonah’s death, begins hearing a mysterious voice and is forced to confront her deteriorating relationship with Nico.