Bill Sussman
S3, E5: Nancy's world gets further entangled with U-Turn's gangster life. Both Celia and Doug make deals with Sullivan Groff. Conrad takes matters into his own hands. Andy tries to hide from the military. Shane starts summer school in Majestic, while Silas displays an aptitude for the family business.