Bills Bills Bills
Сезон 1, серия 5: Nicole gets creative when she can't pay her bills. Stephanie thinks she has an STD and speed dials the only friend that can comfort her...her gyno. Yamaneika gets a demeaning job offer which pushes her over the edge.