Funny Girls
The series follows the professional and personal lives of six female comics in Los Angeles who are climbing their way to the top of the stand-up ladder.
Getting the Gig
Yamaneika tells Stephanie to get back on the horse (or mic) after she bombs. Ester tries to book Margaret Cho as her headliner but she isn't interested in being paid with pickles -- Yamaneika however is.
Nicole gets creative when she can't pay her bills. Stephanie thinks she has an STD and speed dials the only friend that can comfort her...her gyno. Yamaneika gets a demeaning job offer which pushes her over the edge.
Stephanie takes Yamaneika to Sedona to recharge, but the trip brings Yamaneika's doubts about comedy to a head. Ester is in a love triangle with two men who have the same name and amazing curly locks. Nicole and Calise get tough love from Loni Love.