Welcome Home Nikki Glaser?
Home Sweet Home?
Comedian Nikki Glaser has moved back to her hometown of St. Louis, where she rekindles a relationship with her ex-boyfriend, Chris.
Can We Talk About Us?
While Nikki performs a sold-out show in St. Louis, a prank gone wrong has the police at her parent's house looking for Nikki.
While planning a shower for her pregnant sister, Nikki starts envisioning kids in her own future.
With Chris and her parents sitting next to one another at her upcoming show in Chicago, Nikki fears her act will embarrass them as she shares intimate details about her sex life on stage.
After finally consummating her relationship with Chris in Chicago, Nikki wants to have bigger conversations about their future, but Chris deflects.
Nikki feels her relationship with Chris isn't progressing the way she wants it to, so she decides to explore other options.