Touched by an Aura
S1, E6: Stephanie takes Yamaneika to Sedona to recharge, but the trip brings Yamaneika's doubts about comedy to a head. Ester is in a love triangle with two men who have the same name and amazing curly locks. Nicole and Calise get tough love from Loni Love.