Black & Jewish
S1, E1: After an eight-year rocky relationship, Black Stand up Comic O'Neal decides to convert to Judaism for his Jewish fianc Miriam. Miriam agrees to get a set of gold teeth in exchange for a perfect honeymoon. The couple confronts O'Neal's cousin, Andre Harrell, for ignoring Miriam due to her race.