Black Men Can Jump
Сезон 1, серия 17: Sipowicz is furious when he suspects a private investigator is giving false hope to a man whose daughter has been missing for 2 years. The father of a 13-year old boy who was shot down in the street starts his own search after the police suspect escapes.