Blast from the Past
시즌 6, 에피소드 19: While hunting for a robbery crew on a wild crime spree, Danny and Baez partner with Detective Jimmy Mosley (Johnathon Schaech), a detective from another precinct who broke Baez's heart years ago. Also, when an officer who was acquitted on charges of killing a young boy is up for a promotion, Frank grapples with the decision of moving him up the ladder and risking public outrage.