S5, E14: Captain Hitsugaya has defeated Koga, leaving Jin Kariya as the last surviving Bount. When Hitsugaya returns to the Squad Ten barracks, he finds that Ichigo and his friends have made themselves at home while Uryu recovers from his fight with Yoshi. Jin Kariya, having obtained the Jokai Crest, has been in hiding until the Crest's power has filled his body. Kariya is attacked by Rantao and during their fight, the secrets from her past are revealed.