Bless This Mess
S11, E1: Kail files a lawsuit against Briana while Leah meets a new love interest. Sean hits a crossroads in his sobriety as Jade struggles in their relationship. After a low key wedding, Ashley and Bar hit the rocks and she considers ending things for good.