Blessed Are They
Сезон 8, серия 4: Ellenor worries that Brad Stanfield may somehow get out of custody and harm her; Sheila and Shore are both assigned unusual pro bono cases, though Eugene suspects Sheila is incompetent; Eugene represents a man charged with murder.