Сезон 5, серия 16: Laura Ingalls is horrified to witness the fall from a tree that blinds her friend, Jordan Harrison, while he's performing a circus stunt. But when she finds out that Jordan's sight has returned, Laura must decide whether it's right when he asks her to keep it a secret, especially after Jordan tells her that his parents' concern for him appears to have brought them back from the brink of divorce.