Blindsided
T4, E9: Athena and the 118 race to save lives after a drunk driver causes a deadly pile-up on the freeway. Meanwhile, Maddie goes into labor and Hen and Karen are devastated as they prepare their foster daughter, Nia, to be reunited with her birth mother.