Bloodlines
S2, E4: Following a lead from Brock, Lucas visits a strict Amish schoolteacher who might have insights into the murder of Kinaho tribe member Lana Cleary--and the disappearance of Solomon Bowman. Emmett and Siobhan find transferring a captive Chayton more difficult than expected. Rebecca copes with the pain of her parents' rejection. Proctor offers Alex a peace offering.