Сезон 6, серия 22: Frank, the Mayor, Erin and the DA's office contend with public outrage after a grand jury doesn't indict an NYPD officer for the controversial shooting of a teenager that was caught on video. Also, when an officer is shot in what seems like retaliation, Danny and Baez go on a manhunt for the suspect.