Blowback
S3, E14: Sydney and Vaughn are ambushed by unknown assailants while trying to retrieve a "plasma charge" bomb. Meanwhile, Lauren and Sark continue to solidify their new partnership, Sloane divulges a dark secret to Dr. Barnett (Patricia Wettig) and Marshall shows the strains of new fatherhood.