Bombshell
T12, E19: After Jerry Bullard (guest star Tom Irwin) is found stabbed in a parking garage, Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) discover that the family man might have had an illicit hobby. When the detectives go undercover at a swingers club they meet a popular lady named Cassandra Davina (Guest Star Rose McGowan) and her jealous boyfriend, Doug Loveless (Guest Star Ryan Hurst). As tensions grow, the detectives question just how far jealousy can push someone.