Bonnie and Clyde
시즌 1, 에피소드 3: Bonnie Parker and Clyde Barrow are among the most famous outlaws in history. Murderers and hold-up artists, the pair robbed numerous banks, gas stations and stores in rural areas and killed at least nine people during their spree.