Boo-Who?
Сезон 2, серия 5: Westport is known for its Halloween tradition of leaving an anonymous note and goodies on a neighbors' doorstep - called a "Boo". Katie is absolutely giddy when the Ottos receive their first "Boo," only to find out it was put there by accident.