Booze and Guns
S1, E4: The Golds clash over the need to arm the staff after a customer threatens Les. Later, the competition heats up between Ashley and Seth over pawning a Jägermeister machine. Then, Ashley’s negotiation skills are questioned when she can’t close a deal.