Hardcore Pawn
An angry customer threatens Les, putting the entire store on alert. When the customer returns, security lets them get away and Les unleashes his rage. Amidst the chaos, Ashley and Seth have a friendly wager on whether a stripper pole will sell.
The Golds clash over the need to arm the staff after a customer threatens Les. Later, the competition heats up between Ashley and Seth over pawning a Jägermeister machine. Then, Ashley’s negotiation skills are questioned when she can’t close a deal.
A man tries to sell his alligator, and Ashley and Seth want no part of it. But will Les’s nostalgia force him to make a bad move? Then, someone wants to pawn a bulletproof vest, and Les wants it tested! Tempers flare when Ashley mishandles a deal.
An employee becomes violent and nearly tears the family apart. Then, Ashley goes through the roof when an aggressive customer tries to sell 50 pairs of some-not-so-clean panties. And its 'show and tell' when a wacky puppet-maker turns out replicas of the staff.