Boston Cape Cod vs. Colonial
S124, E6: A Boston couple clashes over the style of home they're looking to buy. She wants a grand Cape Cod with an open layout, luxury kitchen and pool. He wants a quaint Colonial packed with historic charm and a lower price tag.