Bowango
시즌 3, 에피소드 2: It’s wedding time! With a traditional Nigerian wedding approaching, the Wheelers are formally introduced to Abishola’s family. Also, while Bob sets out to market to fulfill Abishola’s bride price to demonstrate his serious intentions of marrying her, Abishola tries to keep the peace between her mother and Auntie Olu.