Bowling for Votes
Сезон 4, серия 13: Leslie (Amy Poehler) and Ben (Adam Scott) decide to hold a casual bowling party after hearing feedback from a focus group. April (Aubrey Plaza), Chris (Rob Lowe), Donna (Retta) and Jerry (Jim O’Heir) have a contest to see who can raise the most money for Leslie’s campaign by cold calling. Nick Offerman and Aziz Ansari also star.