Boy's Therapy
S9, E6: Ray's unwillingness to share parental responsibilities with Debra sparks a conversation about his own childhood. Debra, Amy and Marie convince Ray and Frank to accompany Robert to see his therapist, Dr. Greenberg. Moments after arriving at Dr. Greenberg's office, Ray and Frank coerce Robert to ditch therapy and go to the racetrack instead.