Brain Works
S1, E6: Ha Ru sneaks out of the building with Ji Yul and Eun Jung. He vows to show Eun Jung the real wicked spirit that hurt Ji Yul. Meanwhile, he discovers a suspicious video clip of Myung Se on his tablet PC and is thrilled that he finally has Myung Se's weakness in his hands.