Breach
S1, E17: When a ransomware attempt causes a dam to malfunction, Ernie and a team of hackers are tasked to find the culprit quickly, before all power and water is cut off on the island. Also, Lucy and Whistler work together, giving Whistler a chance to apologize to Lucy and mend their relationship.